Mina föräldrar

Pappa Torbjörn

Mamma Johanna


Jag kullle aldrig klara mig utan dom! Det är dom som ser till att jag kan få göra det jag älskar att göra och även fast dom kan vara vääldigt frustrerande ibland så älskar jag dom!

Mamma heter Johanna och är sjuksköterska.
Pappa heter Torbjörn och är säljare.

Inte dom flottaste jobben, jag menar dom är ju lixom inga skådisar eller så, men det är deras yrken och jag ska inte bli något utav det vad dom än säger!

Vi bor alla under samma tak.

Något om pappa:
Allmänt pinsam men ändå världens bästa. Tror att han kan sjunga men det kan han faktiskt inte!

Något om mamma: 
Pinsam hon med men lite mer förstående. Hon är den som sjunger en oktav ner till alla låtar så det låter mindre bra. Köper ofta onödiga kläder men det kan vara bra ibland!

Det var lite om mina knasiga föräldrar men det får duga!

Kramiz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu