Min definition av kärlek

Hur ser jag på kärlek?

Kärlek kan vara allt från kärlek till pojkvän eller ett djur.
Även kärlek till familj och vänner.

Min kärlek visas nog mest till djuren och vänner och familj.
Det är nog min syn på kärlek.

Men varje dag ser man kärlek och alla hoppas nog att någon gång ska man hitta den rätta. En som man kan göra allt med och prata om allt med. Jag tror att alla har en dröm om sin drömprins. Eller dom flesta. För alla lever nog efter en bild i huvudet. Hoppas att den går i uppfyllelse. Att man ska bli så där kär och inte veta var man ska ta vägen.

Även dom mest perfekta kan ha problem att hitta kärleken bara det att du inte vet om det.

Kärlek kan visas genom ett enkelt " Jag älskar dig" eller genom en gåva eller bara genom att finnas där.
Det är också kärlek. Det kan visas på så många olika sätt. Vare sig man visar det till ett djur eller person. Kärlek finns över allt. Tro det eller ej.

Men jag hoppas att alla någon gång hittar den rätta och kan visa den vad kärlek är. Även till ett djur.

Kärleken till djuren glöms bort ibland. Man skaffar en söt liten kanin. Ger den all sin kärlek. För att sedan glömma bort den. Om det händer ge bort den så någon annan kan få visa kärlek så blir inte världen så grym.

Det är min definition av kärlek!



Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu