Min dag

Hellu!

Idag har jag varit i stallet hela dagen. Har haft jätteont i knät hela dagen tyvärr men jag hoppas att det kan bli bra!
Ridit en barbackatur idag igen på Poppe men Karin och någon mer. Vi travade och skittade och han är förjäkla underbar den där hästen.
Sen rakade jag honom. Kan inte säga att det blev sådär jättefint men det var ju första gången jag rakade så.

Även US-möte. Trevligt som vanligt men inget fika den här gången eftersom Hillevi glömt bort. Vi förlåter dig!

Nu ska jag gå och se en film som heter Solisten. Hoppas den är bra!!




Kramiz
Kommentarer
Postat av: Hillevi :)

haha. men förlåt ;)

jag får väl baka dubbelt till nästa möte då :P

2011-01-05 @ 17:51:19
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu