Min bästa vän

Min bästa vän... Hmm har ju massa bra vänner..

Min bästa vän heter Frida Linder. Hon är född 1994 så hon är lite äldre än mig. Hon är den snällaste personen på planeten.

Jag och Frida har alltid så himla kul när vi träffas (även fast det inte blir så ofta tyvärr).
Hon är en riktig knasboll men hon är bäst!

Det bästa är att vi har samma intresse. Vi båda rider. Jag fixade till och med en medryttarponny till henne. Och den har hon ridit sen för några månader sedan då han såldes:(

Hon brukar även vara med och fota ibland. Det är guldvärt att hon är så snäll!!

Ett av mina bästa minnen med Frida är när mamma och pappa var tvungna att åka till Kalmar. Då bodde Frida hos mig och vid halv 11 frågar hon om vi kan gå ut med Herta. Åh hon är så söööt!

Och i somras när vi fotade en halv dag. Gud vad kul vi hade. Och alla ridturer tillsammans.
Den man kommer ihåg mest är när vi båda ramlade av. Kommer du ihåg?
Det var sjukt kul!

Även alla andra minnen vi har tillsammans är oförglömliga!

Alla skratt och tårar vi har delat.

Det som är bra med Frida är att hon finns för en i alla lägen.
Det som är lite mindre bra är att hon är äldre och att vi inte ses så mycket.

Men alla minnen och allt annat är helt underbart!

Döda mig inte nu Frida!

Jag älskar dig!

Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu