Intensiv!

Lite dålig update! Ber om ursäkt!


Intensiv idag då. Förra terminens pass tyckte jag var bättre och något jobbigare men det här var oxå jobbigt kan jag säga! Men nedrans så kul!! Blir helt speedad!

Nästa vecka kör vi 2 pass jag och Frida. Först Intensiv och sen Danspasset. Det blir nog bra!

Intensiv är något man ska prova om man vill göra något jobbigt som samtidigt är superkul.

Vad tänkrte jag mer säga?

Jo! På Söndag blir det...

Jaa det är en heemliss...


Nej me
n jag åker till Romme och frida gästbloggar! Det blir super! Tror jag..


Säg till vad ni vill att hon ska skriva om! Kommentera så sprider jag vidare!

Kramiz


 Bild från förra året i Romme
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu