Galopprogram på Poppe

Hellu!

Blev rida galopprogram på Poppe i ridhuset idag. Det blåste så mycket så jag ville inte ge mig ut själv.
Han tyckte det var skitkul och bockade och drog och juag vet ej sjutton vad han gjorde. Kan inte göra annat än att skratta lite åt honom. Lilla pluttehesten. Det var ju kul att han tyckte att det var kul för att det är inte kul att rida på en trög häst som inte går framåt för att han tycker att det är tråkigt.

Red ju kadrilj med Sara, Fatima och Felicia igår. Det var skötar och fadderavslutning så då red jag Poppe. Han tyckte det var megaroligt och blev supertaggad! Lilla hästen!
Trodde först inte att vi skulle kunna rida för att han var så himla rädd för C-kortsidan på framridningen så det var bara att rida och se glad ut medans hästen sprang förbi så fort som möjligt.
Men sen gick det super! Första gången i ridhuset som jag behöver bromsa när jag rider dressyr tror jag!
På framridningen gjorde han även lite skänkelvikningar av sig självt! Det var också skojigt faktiskt!


Kramiz
Kommentarer
Postat av: sara

Fan det var as kul dagen innan man hoppas att det är någon som har typ bilder eller en bra film som man kan lägga ut eller något ;)

2011-01-08 @ 23:04:53
URL: http://alllroundryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu