Skolan idag!

Jaaaaa! Skolan! Efter typ fyra dagars ledighet är det skönt att vara tillbaks i skolan bara för att veta att i morron är det helg! Dock inte så kul att veta att man ska skriva en tidning om antiken typ. Plus massa matte.

Det är säsongens första tävling på söndag men jag har bestämt mig för att stryka mig. Det är hoppning jo jag vet ocj jag ska ha Chess men jag måste plugga och så känner jag inte riktigt för att hoppa Chess. Jag känner mig så himla stor och hade hoppats på en storhäst.
Jag måste skaffa mig en egen så jag vet viken häst jag ska rida för det här är absolut inget för mig egentligen! Jag verkligen hatar det! Du anmäler dig med 4 hästar sen så får du ändå inte den du vill ha. Så är det alltid för mig. Jag som är fett sugen på att tävla ju! Och så får man totalt fel häst. Om jag nu ahde haft en egen hade jag ju i alla fall kunnat träna. Men nejdå!
Jag måste tjata!

Måste oxå avanmäla mig. Hmmm....

Jag hinner ju inte åka upp i morron. Får messa Cissi.

Så får det bli!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu