Mina mål/drömmar/önskningar

Vi börjar med mina mål här i livet. Jag har flera mål och ett av dom är att gå College och eller high school! det är mitt mål! det skulle vara fett kul att kunna gå det. Ett annat av mina mål är att gå ut med alla MVG. Helst!

Mina drömmar då. Det är att en dag skaffa mig en egen häst vilket jag hoppas händer inom en snar framtid. Sen även att kunna flytta från Sverige.

Önskningar. Jo en önskan är att det ska blir sommar hela tiden! Fett trött på vinter! Men jag har typ inga önskningar. Det mesta jag vill står ovan.

det är väl dock det enda. Jag vill även bli känd men jaa. det ska ju bli för något bra i sånna fall :)

Kommentarer
Postat av: mamma

bra mål

2011-02-06 @ 01:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu