Ludger Beerbaum

Jag har ju tänkt flera dagar nu skriva om denna kända ryttare. Det var nät jag såg på världscupen i söndags jag kom på idén om det här inlägget.

Ludger Beerbaum
Född 26 augusti 1963 i Tyskland.

Han är en mycket framgångsrik ryttare som är känd över hela världen. Han har ridit många världscuper men det är en sak som stör mig, framför allt när jag såg honom i söndags.

Hans skänklar.


Titta på den här bilden. Han här skänklarna väldigt längt bak och det som händer i landningen då är att han inte riktigt får samma balans.


Om man nu jämför med Malin som har ett bättre skänkelläge.

Jag säger inte att Ludger är dålig men det fär mig att fundera. Malin t.ex. jag säger inte att hon alltid har sknkeln i rätt läge men om man jämför med Ludger så är hennes skänkel mer stilla.

Alla gör misstag och alla rider olika och det märker man bara på en sån här enkel sak. Jag tycker om båda ryttarna men det stör mig ändå lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu