Här kommer lilla jag

Hej, det är Frida.
Ebba sa till mig att jag skulle skriva om melodifestivalen, men det blev inte så. Kanske för att den är så grymt överskattad? Well, jag gluttade lite på den, men missade melody club - det enda bidraget jag faktiskt ville se. Nej, där ljög jag. Jag ville se snubben från Backyard Babies också, det gjorde jag. Den var rätt bra ändå, om man blundade och höll för öronen. Nej, men där ljög jag igen. Det räckte faktiskt med att blunda. Nicke Borg var inte en speciellt vacker syn, men låten fanns där. Synd bara att den var med i melodifestivalen.
Haha, nej, så illa är det väl inte med Sveriges mest klassiska tv-program.
Med risk för att låta som en gammal kärring... Det var nog dock bättre förr.
Men min far var i alla fall glad när Linda Bengtzing struttade in i tvrutan. ..Suck.

/Frida
                                                                                                                                                    

Kommentarer
Postat av: emilia

Hej!

kolla gärna in min hästblogg, där kan ni läsa allt om hästar! Jag besvarar alla frågor, ger olika tips, delar med mig av min vardag i stallet , hur jag rider, olik dressyr övningar osv!.

hoppas ni gillar det!

/Emilia

2011-02-27 @ 22:32:26
URL: http://emilia-h.devote.se
Postat av: emelie

läs och kommentera gärna min blogg varje dag

följ gärna min blogg i bloglovin

och sprid gärna min blogg !:)

2011-02-27 @ 23:23:52
URL: http://tavlingsryttarninorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu