About Someone I Like

Jag tänkte skriva om min sköthäst Hagens Hamlet som jag gillar. Sjukt mycket!

Han heter som sagt Hagens Hamlet. Han är en sprallig 5 åring som är ouppfostrad till max.

Han är helt bedrövlig men han har blivit så sjukt mycket bättre nu. 

Han är underbar att rida. Trots att jag bara ridit honom en gång.

Han kom till Hageby för inte så länge sedan. Det var ju tänkt att han skulle vara där i stället för Rex men Rex är ju fortfarande kvar och det är Hamlet oxå.

Hamlet är en riktig jättebebis som alltid vill ha uppmärksamhet. Även fast det ibland är att bita och nafsa lite. Det är inte så jättekul alltid.

Men oftast menar han inget illa!

Jag älskar Hamlet och jag hoppas att det kan bli något bra utav honom!


Hamlet som föl.


Hamlet nu! ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu