25 januari skola och träning

Hellu! Idag vart det både skola och träning och Hageby för den delen med! Känner mig så duktig:P Gick på Medel med Daniella. Det passet var inte sådär jättebra. Det bli afro nästa vecka i stället. Det såg jättekuligt ut. På torsdag är det öppet hus för alla intresserade:) Ska ha musik NO och NO:P Kommsi kommsi:P
I skolan hände inget speciellt förutom att på gympan så hade vi pilates. Inte sådär jättekul menmen. Jag och Lina kom på att killarna var mkt vigare än oss. Jag kände mig VÄÄLDIGT osmidig faktiskt:P Aja lite kuligt med annan träning oxå.
Dagens låt: With every bit of me med Kevin Borg
Asabra text:) Love it!!<3
Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu