15 januari skola och bio

Hellu! Först vare skola som vanligt inget speciellt. Men alla femmor och några fyror springer omkring i studiehallen och skriker!! Fattar inte varfölr. Man får typ skrika på dom men dom lyssnar ändå inte! Snacka om att inta ha nån respekt! Tillochmed lärarna skiter dom i! Har varit typ ganska skönt ute idag faktiskt. Inte för kallt och inte för varmt. Sen var jag på bio med Emelie. Såg Avatar.
Börjar om från början.
Jag fick åka buss in till stan för mamma kunde inte skjutsa. När bussen kom skulle jag gå på där bak men han öppna inte. så då går jag fram. När jag kommer in i bussen
- Varför gick du inte in? Frågade busschaufören
Jag typ svara inte. Så skulle jag hålla det dumma busskortet framför kortläsaren men han körde ju så dant så det gick ju inte.
Du måste vänta apparaten vet inte vad du vill! Hit med kortet!
Jag gav honom kortet och han fick hålla på. Sen brydde jag mig inte mer om honom. Nu berättar jag om filmen istället.
Den var jättebra förutom att man var tvungen att koncentrera sig massor på filmen för annars fattade men inget:(
Bra handling men det var som att se två olika filmer och det kan bli lite rörigt. Avatarerna hade dom lyckats med iaf! Dom såg jätteverkliga ut och alla andra konstiga djur var oxå bra gjorda. Den var lite sorlig iblad och lite lång. Såg ju 2012 som var lika lång men den kändes inte ika lång som Avatar. Men den var ändå bra:D
Avartar huvudroll
Avatar huvudroll
Avatar huvudroll
Jake och Neytiri
Bilderna är från Avarar om ni undrar:D<33
Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu