14 januari skola och stall

Hellu! Idag vare först skola. Hade språk. Hatar min grupp får damp på dom! Dom bara sitter och pratar och skriker på varann! Man lär sig ju inget. Typ halva lektionstiden försvinnr pga att dom sitter och typ bråkar om ett sudd elr nåt annat! Man blir så irriterad asså!!!
Efter skolan åkte jag till stallet. Kulkul:)
Cassi hade varit så snäll och mockt för hon praoade. Superbra jue:D
Red lite dressyr på fältet. Finis var hon. Ska oxå ha Carisma på Lörda. Fick testa rida henne lite idag för att jag ska veta hur hon ä och så. Hon var finis i skritten men i traven blev hon stark och drog lite. Men annars tyckte jag om henne. Hennes sadel var jätteoskön. Man fick jätteont i sittbenen. När jag red Carisma red Johanna lite på Collan. Collan gick jättefint med henne men johanna fick kämpa lite hon med:P
När vi hade ridit färdigt gick vi tillbaka till stallet. Då stod det en bil där med en släpkärra med tak på. Det var jätteläskigt och där skulle vi ju inte gå! aja duktig var hon iaf. Efter stallet va jag et tag med Frida:Dkulkul
Carisma
Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu