12-januari Skolan

Idag började ju då skolan. Blev gå upp tidigt. Trodde att det skulle bli svårare än vad det var faktiskt. Kul att träffa alla kompisar igen. Började med språk idag:) Kulkul
hade ju tyska som första språk nu i fem ´veckor sen byter vi igen. Jag och Matilda hade lite kulkul idag:D Bara jag och Matilda so fattar. Hade även lite träsjöd med roliga Hannu:P Det enda jag och Matilda hann med på en lektion var att såga några plankor! Bara för att det inte fanns tillräckligt med sågar med "pluppar" på! Åhhh blir så ARG!!! "Vi har inte pengar..." Ja men det ska väl finnas sågar iaf!
Sen blev det ju Hageby och stallet. Privatryttarmöte. Det höll på till typ 20 övet åtta. Åt lite kakor:P Lite efter Nickans tjat:P Kulkul
Bara för att Nancy ville så slänger jag ut ett emopix:P
 ser ganska konstig ut men iaf
Kramiz
Kommentarer
Postat av: clara :)

haha så sööt bild :)



men saknar dig, skulle du inte börja med handbollen igen ? <3

2010-01-13 @ 14:21:38
URL: http://claraalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu