11-januari ledig dag:)

Hellu! Ingen skola idag då för vi börjar imorron. Bäst äre faktiskt:P Var uppe i stallet kl kvart över 8 för att släppa ut hästarna tillsammans med Carro.
Red lite själv oxå. Hon blir lite knäppis när man rider själv men aja.
Hon var duktig och piggis.
Sen var jag med Clara och Lisa. Spelade lite galenpanna och snabb&smart. Sen ble det ut i kylan för att åka pulka. Kulkul. Halva backen var isback så man kunde åka på byxorna utan pulka och ändå gick det fort. Som vanligt när man åkt pulka får man ju lite blåmärken. När vi kom tillbaka från pulkabacken spelade vi lite tvspel. Tekken 5 Lisa vann:P
Har faktiska varit ute med vår lilla knäppishund Herta 2 gånger. Känner mig lite stolt!

Hon var lite knäppis idag. Börjar med att ligga på golvet. Både jag pch Herta. Herta börjar gny och småskälla lite. Så höll vi på ett tag. Sen bad pappa mig att gå ut med henne och möta Clara och Lisa. När jag klär på mig står hon i hallen och gnäller som en stucken gris:P Hon får fram så många konstiga ljud när hon håller på så:P När dom skulle gå hem följde jag oxå med. Hon höll på på samma sätt som förut. Knäppis:P
Som sagt börjar ju skolan imorron. Ska nog bli lite kul iaf. Träffa kompisarna osv. det ända som är jobbigt är mornarna och alla jobbiga i klassen.  Ses
Kramizkramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu