Konsert

Hellu!

Idag blev det rep 8.30-13.00 inför eftermiddagens konsert. Fett jobbigt och har fett ont i axlarna nu. Men det gick faktiskt helt okej. Gjorde några små misstag men jag sjöng ju inte så ingen hörde om jag sjöng fel. Varför sjöng jag inte då? Jo i över en veckas tid gar ju jag haft ont i halsen osv. Jag har nu inte sjungit på 3 dagar och trodde det skulle bli bättre till idag men nej. Värre blev det och jag kunde inte sjunga överhuvudtaget. Så men fick mima sig ígenom en hel konsert och det var en ny erfarenhet kan jag säga. Det var svårt att inte kunna rätta till vissa fel som dom andra gjorde ibland men det gick ju helt okej i alla fall.

Efter konserten blev det att åka till Jönsbergska och se på Clara och 98:orna som spela match. Pissdåliga men aja.. Men det var väl kul att få lite omväxling och tro det eller ej men det är fett kul att titta på fotboll. Ska nog bli värsta fotbollssupporten. Eller kanske inte..

Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu