Jag siktar mot toppen så långt jag kan nå

Hellu!!

Sitter här med en förkylning och antagligen feber. Attans jag som inte skulle bli sjuk ju. Men jag är inte sjuk för i morron blir det De Geer och repa. Kanske inte blir allt för kul men sen ska jag klippa mig och jag vill ha förändring! Så det kanske blir kul:)

Skulle ju egentligen ridit Poppe idag men eftersom jag inte mår så värst bra så fick han vila. Inte så kul för honom kanske men det är ju egentligen inte så kul för mig heller.

Är ganska trött så ska snart gå och slappa lite på soffan innan det blir SOS Västkust! Det är kanske det jag ska bli. Ambulanssjuksköterska. Eller nej eller jo!

Kramiz
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu