Avslutningens naglar

Hellu!

Tänkte blogga lite om mina avslutningsnaglar.


Underlack: Nail hardener från H&M
Färglack: Grå metallic från Depend
Överlack: Ett topplack med glans från Depend 

Jag började med att ta bort nagellacket som fanns kvar på naglarna med nagellacksborttagning från  Gunry Rent&Fint.
Sen filade jag naglarna både på topparna och rundade till dom lite med en nagelfil från Depend.
När det var färdigt målade jag på ett tunt lager underlack som står ovan. När det torkade målade jag på Ett lager färglack. Lät det torka och målade på topplacket. Det gav en lite glansigare finish som blev bra. Det ska jag nog fortsätta använda.

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu